Söndag 11 september: En speciell dag i hjärtat <3

Idag skulle min kära mamma ha fyllt 61år om hon hade fått leva,
istället så tog skitsjukdomen (cancern)henne för 4år sen.
Då endast 56 ½år gammal.
Hon var absolut den finaste snällaste omtänksammaste som
funnits på våran jord och visst det var min mor -
men jag kan nog tala för alla som kännde henne.
Efter 8 januari 2007 förändrades ALLT.

Att stå någon så nära smärtar djupt och jag kan fortfarande
inte tänka på dig utan att en tår faller...... Varför just du!!!



Mickan ville baka idag något som mormor tyckte om och det vart
en frukt tårta med vaniljkräm med grädde & jordgubbar.
LOVE & 3+3+1 ljus som stod för 61år :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0