Fredag 23 Mars: Kul med komentarer

Men dessa är bara fåniga!!!!!

Om nu någon skulle vilja rida utan/ej knäppa ELLER
glömma för sekunden, så är det väl upp till den personen??

lovi
om 20 -23 Mars Torsdag: Tillbaka blick:
knäpp hjälmen!!!!


Är detta kort du syftar på så, ja det kan se så ut eller så är
det "flärpen" som hänger ner - Men jag kan trösta dig med att
om hon hade glömt att knäppa innan hon satt upp så gjordes
det innan dom red iväg - Det var jag som kom och störde dom
och ville ha ett kort, så dom ställde sig brevid varandra och var
inte riktigt klara för att ge sig iväg......



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud så fåniga vissa kan vara ibland.. -.- Ska bara klaga och lägga sig i..

Fin blogg och ponny ni har föresten :)

2012-03-24 @ 03:44:16
URL: http://mikzzan.blogg.se/
Postat av: Camilla Fritz

Hej!

Mötte någon av er när ni var ute och red på järvafältet idag. Mycket trevlig ponny ni har :-)

Tänkte höra om jag kunde komma upp och hälsa på er och fota lite när någon rider? Har inte direkt fotat hästar förut mest hundar. Jag kom gående med en afghanhund i kopplet och en liten hund. Ha det toppen! :-)

2012-03-28 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0