Måndag 12 - Torsdag 15 Mars

Måndag 12/3:

Mimmi och jag åkte dit på kvällen och dom tränade dressyr.
Följde med ner och tittade.

Palette har blivit sååå fin i dressyren, man blir lika överaskad
varje dag hur mjuk å fin hon är :)










När vi kom upp så fixade jag maten, medans Mimmi gjorde
iordning Palette för natten.


Fina ponny <3


Tisdag 13/3:

Idag fick det bli en vilodag då Mimmi hade massa plugg och
Mickan var sjuk.
Jag åkte dit och gjorde iordning och myste lite med henne.

Onsdag 14/3:


Skjutsade Mickan till stallet då Nelly som har Jesper ville rida ut med
henne. Hämtade sen upp Mimmi vid Barkarby stn och åkte till Apoteket
för att hämta ut resterande pencelin till Daisy.
Sen hem tog en fika och åkte sen till stallet då Mimmi kunde passa Daisy.
Hon får inte följa med ännu pga infektionsrisk och inte vara ensam då
hon är på tassen.

Dom hade ridit och blivit nästan klara när jag kom, hjälpte till å fylla
silage nätet och sen åkte vi hemmåt.

Foppa myste på soffan :)




Torsdag 15/3:

Mimmi åkte till stallet idag efter skolan och idag kom Josefine
och red Palette. Dom tog en sväng ut i skogen.
Någon sköt en raket så Palette hoppade till och Josefine var inte
beredd och åkte av, gick bra som tur var.

Mimmi vart hemskjutsad av Michelle & Josefine.

Skönt då jag har haft en jäkla huvudvärk..blä..

Imorgon blir det återbesök - en koll för DAisy till Bagarmossens djursjukhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0