Söndag 6 Maj: Ponny Glass :)

GRATTIS SUNE!! (Svärfar/Görans pappa/tjejernas farfar)
PÅ FÖDELSEDAGEN...Hipp..Hipp...Hurrrraaaa <3

Som bor uppe i Norrland så något firande blev det inte.

Göran och jag var runt lite och kikade på lite virke m.m, har lite
planer framöver och får se hur det blir :)

Lite senare på kvällen efter middan åkte Mimmi och jag till stallet,
skjutsade hem Daniel på vägen.
När vi kom dit så var Liv, Anki och Hanne där och Hanne bjöd på
glass :) Palette tittade lite suktande på mig när jag åt och sträckte
fram den till henne och hon smakade lite....(lite först) :)


Titta så fint hon tar :)

Mums..mums vad gott det var

Slurp...nu åkte hela glassen och pinnen höll på den med :)


Sen slickade hon sig belåtet runt munen :)


Mimmi mockade medans vi åt glass :)
Sen tog jag Palette och gick ut en sväng så hon fick beta
och plockade lite i kassen som hon fick i boxen sen.







La även in lite till Harmonie som blev mycket nöjd :)

Palette fick vila idag oxå, var nu 3:e dagen. Och hon var PIGG,
den lilla skruttan började springa och tyckte att vi skulle trava
istället för att skritta ner till gräset.
Ha..ha..a hon trodde hon skulle vinna - men icke då...det gjorde jag ;)
Sötnos <3

Hon har fått vila några dagar då hon var lite öm i muskeln på ryggen
och har blivit bättre för varje dag och idag reagerade hon inget.
Så imorgon blir det ridning och sen massage kl.16,00.

Kommentarer
Postat av: stili

Så rolig hon är! Glass är typ det sista jag trodde att hästar ville ha... Ska nästan prova själv ikväll! :P

2012-05-09 @ 07:56:29
URL: http://stiliis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0