5/7 Tisdag: Ny telefon

Ingen Mimmi hemma inatt då hon "bor" hos Daniel nu då
dom är själva i 2 veckor och det kan man förstå :)
Och så är det lite närmare till stallet då hon åker vid
halv 7 på morgonen.

Idag hade hon varit där hela dagen fram till intag vid 5 och
var kanske klar vid 6 och fick åka hem och äta middag.
Pratade med henne i telefon ett tag medans jag lagade mat :)
Hon hade ridit båda Palette och Emmas häst Dressina.

Mickan och Emelie har badat och badat och badat!!
Först i bubbelpoolen sen i poolen ute och sen innan läggdax
poolen igen, inga badkruker där inte..just nu är det ju inte
så supervarmt heller men det berör inte dom, bara dom får
vara fiskar :)

Göran kom hem lagomt tills jag var på G att åka ner och handla
så vi åkte tillsammans. Hämtade ut paket på posten med, som
visade sig vara min telefon.

HTC incredible s

Har beställt detta skal från Ebay och hoppas det kommer snart


Vi har telefon död här hemma, först min - förra veckan började den
stänga av sig i tid och otid. Helt opålitlig!!

Sen Mimmi och Mickans som slutade att ladda, båda två nästan på
samma dag. Så dom har bytt till gamla mobiler så länge medans
dom funderar på vad dom vill ha.
Mickan bestämde sig idag så jag beställde en LG optimus 2x -
samma telefon som Göran köpte för en par månader sen.
Och har bytt abonnemang till Tele 2 Smart, likaså jag
(som aldrig trodde jag skulle gå ifrån Telia :) Men har nu gjort det.
Smart är ett smart abonnemang :) som är gratis samtal & sms
till alla operatörer.

Nu är det dax att sova - God Natt!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0