Lördag 28 + Söndag 29 April

LÖRDAG:

Göran och skjutsade Mimmi till stallet då vi ändå skulle till Bauhaus.
Hon klippte Palette idag och blev så fin,skönt att bli av med all päls
trots att hon håller på och byter till sommarpäls så är den tjock ändå.

Fina ponnyn


Hade märkts på henne senare att hon vart mycket piggare när pälsen åkte
av och är inte lika besvärad av utslagen hon har. Mimmi tränade för Ewa
och dom tränade på Lätt C:1. Hade gått jätte bra.

Göran och jag började snickra lite, kompleterade med lite bräder.
Det mesta hade vi kvar från förra året.



Vid 7-tiden åkte jag till stallet och hämtade Mimmi och sen hämtade
vi upp Daniel på vägen hem.
Göran hade fixat grillningen under tiden och nästan allt var klart
så vi kunde sätta oss och äta.

Daisy ligger med kylklammp på sitt opererade knä.


Daisy när hon ska sova, tycker inte om tratten :(


SÖNDAG:

Idag fortsatte Mickan och Göran med altan bygget och jag var
med Daisy istället. Hon har det ganska tufft till o från :(



Senare på eftermiddan så vart det klart :)
Glömmde ta kort! Får göra det imorgon. Mimmi och jag åkte
till stallet en snabbis vid 8-tiden och mockade medans hon
fixade all mat och sen skötte vi om skruttan lite innan vi åkte igen.
Vart bara en snabb visit idag, då hon fick vila.
Gick hårt igår på träningen.

Skjutsade Mims till Daniel då dom skulle sova där i natt och sen
åkte jag hemmåt.

Sen till er som skriver så "fina" kommentarer här på bloggen:

* Att den är tråkig - Varför läser ni då??

* Sen att jag inte skriver sanningen om tex att domaren skriver fel,
Räkna ihop detta och svara på hur mycket det blir - OM nu ni kan räkna!




Sorry, lessen att göra er besvikna MEN det vart 51 och inte 41
och sen -3 blir
TOTALT 48 och inte 38.

Jag vet oxå att ni är några på ridskolan som ligger bakom detta
och att
NI ÄR SÅ AVUNDSJUKA, ägna tiden åt att sköta era
skötarhästar istället för att snacka och skriva denna skit.

Det finns många öron på ridskolan och jag vet mer än ni tror.

Detta tjat om att Mickan är för lång för Palette och att vi ska
köpa stor häst, varför bryr ni er??
Hoppas ni på att världens bästa ponny ska komma till ridskolan,
så kan ni glömma det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0