Göran & jag tog stallet idag.

Regn...Regn... och åter regn... Nu får det gärna sluta, gräsmattan
och växterna har nog fått vad det behöver :0))

Göran och jag åkte en sväng till stallet vid 6-tiden medans tjejerna
var hemme.Mikan fortf förskyld och Mimmi trött efter gårdagen/nattens
bravader. Vi tyckte att hon kunde vila men inte hon - vi fick nästan
tvinga Mimmi att stanna hemma ha..ha..
- "Stackars Palette hon får inte galoppera idag"
Mimmi hade nog lite ångest där :0))  Hon kan springa i
hagen om hon har spring i bena ...hi..hi.. svårt att övertala henne men
till slut kom vi iväg bara vi två.

Göran tog ut Palette och betade lite, hon har nu lärt sig vad dom
2 gör tillsammans och hon gillar det!
  
Själv mockade jag och fixade maten.

Helena hade varit så gullig och tagit med lite av Palettes dynga och
lämnat in mask prov, det var OK.
Skönt då är hon klar för sommarhagarna.


Göran kollar igenom henne efter myggbett


Hon älskar när man kliar på dom


Mera..mera.... nu somnar jag snart ;0)))


Vi kom nog inte iväg förrns efter 7 och då blev det mc på hemvägen,
ingen orkade laga mat.

Hälsning från Mimmi:
Lovar att komma imorgon och då ska vi GALOPPERA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0