Palette, Sunrice, Ramses i skogen

Mimmi var själv i stallet idag då hon hade bestämmt med Emelie & Emma att rida ut med dom.
Dom hade ridit ända bort till Hägersta Lunds värdhus i Akalla och runt o tillbaka.
Sunrice & Ramses är lite mer tossiga av sig - ena lite tittig o den andre bokig,
men Palette är lugnet själv och påverkas inte av deras danser :0).

Det enda hon hängde på var när dom galopperade och ville bara öka mer...mer...mer
det var döskoj tyckte hon och då var hon lite svår att ta ner men det gick bra till slut.
Nu fick hon verkligen galoppera av sig

 
Det blev en soliga och skön dag och alla var nog slut när domkom tillbaka
till stallet och nöjda.

Palett var nog så hungrig och lite trött, så hon orkade knappt titta
på mig när jag kom och hämtade Mimmi.
Hejade på henne men hon bara stod och åt.

Sov gott pluttan - imorgon blir en dag till i skogen med Mikaela och
tillsammans med Alexandra & Ranmbo.

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej!

Vi ska ju titta på öket nu i helgen och kanske ändrar man sin uppfattning om hästar. Hittills har jag väl mest tyckt att de sparkas i bak, bits i fram och är obekväma på mitten. Och hur kul är det på en skala på 1 till 10, jag bara frågar ;-)

2009-05-25 @ 16:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0