Dålig uppdatering sen i Fredags

Har hänt lite och varken orkat/hunnit sitta vid datorn.

I Fredags morse vaknade vi vid 6-tiden och Göran hade
en SUPER huvudvärk-100ggr värre än hans regäla
migrän attacker och framåt 8 efter ca 4 tabletter
hade det inte släppt så jag ringde 112 och dom
skickade en ambulans direkt då dom befarade
hjärninflammation eller kanske stroke.
Snabba var dom, kom efter ca 20min och Mickan (var
hemma efter att haft lite strul med sin diabetes) och
jag tog bilen in till S:T Görans sjukhus efter att plockat
ihop lite saker + hundarna ut m.m.

Han lades in/upp på stroke avd.och fick ett X-antal olika
starka sprutor och kunde sova..... äntligen framåt halv 12
och då åkte Mickan och jag hem.
Sen ringde han vid 3 och mådde bra :0) Visade sig vara en
regäl migränattack som krävde intravinös medicin för att
släppa då det hade blivit såna kramper som vanliga
tabletterna inte hjälpte med.
Har förmodligen med all press/stress på jobbet då han är
ensam om att utveckla denna produkt och allt ska vara klart
irroni: Helst innan man har börjat!!!

Vi hämtade honom vid 4 och åkte och fixade nya tabletter
som han fått och sen bar det hemmåt och ta det lugnt - nästan.

Jag åkte själv till stallet och fixade lite med Palette medans
Mickan ville vara hemma med Göran och Mimmi var hos Danne.
Sen var det slapp på soffan, vi tittade på Allt flyter - en film av
Måns Herngren, var så där/ok att se.
Hämtade Mimmi senare vid 12 och sen var det sängen.

Lördan:
Var och små handlade lite + vi hämtade hem Mimmi från stallet
och pappa kom över på eftermiddan med tårta, då vi firade
honom med fika & paket.

Sen stack MImmi iväg på fest och sen senare hämtade vi henne
hemma hos Danne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0