Lördag: Kalas för mig

Firade min födelsedag idag istället då det är helg,
fyller inte förrns på Tisdag 24 Nov.






MINA FINA PRESENTER

DVD BOX
Från Göran, Mimmi och Mikaela



+

Hästsläp
Från Pappa min



Inte denna - ska titta runt på nätet tills jag hittar en som
jag tror blir kanon!!!! Nu kan lillfröken hänga med :0))


DVD box
Från Maud, Martin och Oscar



Presentkort GINA TRICOT
Från Brorsan, Jessica, Emelie och Ellionor




Presentkort GINA TRICOT
Från Pelle



Foppa och Daisy ligger tillsammans och väntar
på att dom får komma och hälsa på alla.



TACK SNÄLLA ALLIHOPA FÖR KANON PRESENTER

2 dvd boxar för regniga dagar

Nya kläder :0) super

och BÄST av allt - Hästtransporten, ser fram emot att
komma iväg på tävlingar och hoppas på att Palette kan
följa med till Norrland i sommar - Bara det funkar praktiskt!!
Hon är känd för att inte kunna vara själv i hagen,
så vi får testa om det går bra att vara det utanför vårat
hus, då hon kan titta in genom fönstret hi..hi...

TACK IGEN!!
Kram Annica

Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D:D

2009-11-23 @ 00:28:15
URL: http://lyckopillerelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0