ONSDAG: Rosa lindor + Ny fårskinnspad

Idag kom den NYA fårskinnspaden som jag vann
på Tradera - Rena fyndet!! Mindre än halva priset
mot vad dom kostar (700:-) i affären betalade jag.

Den passade kanon bra + dom NYA rosa flecce lindorna
hade hon på sig idag.
Tyvärr lite mörka kort då det hade mörknat ute.



Visst är jag fin i mina rosa lindor? :0))

Mikan och jag gick ner till ridhuset medans Mimmi stannade
kvar i stallet och mockade m.m.

Mikan var tvungen att gå på "damernas" och Palette är
ju världens trognades ponny och står kvar där tills Mikan
kommer tillbaka - Hon är så sköööön.....



Väntar troget


SE FILM KLIPP:


Sen var det dags att börja jobb.

Sen filmade jag lite i dressyren och Galopp Raicet.
FULLT ÖS...


Avslutade med lite gymnastik övningar på hästryggen
SE FILM:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0