Strömkyss Aj..aj...

Lite lek med lövkorgen när vi kom hem från Biltema.

Mikan skulle ha ridit idag men efter höjdhopp på 117cm
på jumpan strejkade knäna regält. Tur att jag ringde
läkarn idag ang.operation och han skulle ringa imorgon
så får vi se var/hur/när det blir av.
Så det blev Mimmi som fick rida idag istället.
Blev barbacka på i padocken tillsammans med
Marie/Timara, blåste lite till o från men hon höll
sig lugn ändå.

Daisy och jag kom ner senare då vi var ute i hagen
först och spelade fotboll :0)) tror hon att det är fast
egentligen går vi ut för att mocka, men kan inte låta
bli att sparka lite boll oxå då hon blir så extas när
hon ser Palettes oranga fotboll.


När vi var nere vid padocken satt vi och tittade lite på Mimmi ett tag.



Sen blev Daisy lite rastlös så vi strosa runt lite och LITE förnära
elstängslet vid hagen. iiiiiii var det någon som skrek till och bara
for iväg. INTE så bra att stoppa in en fuktig nos i tråden.
Hon var lite stirrig/irrig ett tag men lugnade sig till slut men nånting
f0ck hennen att tro att att jag hade med det hela att göra.
Ville inte gå brevid mig först och sen väl hemma satt hon tryckt
uppe vid Göran eller Mikan och när vi skulle gå ut fick jag inte
sätta på henne kopplet utan Göran fick göra det?!! Lilla knäppis.
Hoppas det har släppt imorgon.



Åter tillbaka till stallet så står hon och väntar på sin Betfor.
Vet att den ALLTID kommer efter ridningen.



Tror dom kikar efter Mimmi


Säg OMELETT..hi...hi...


Kom faktis iväg ganska tidigt från stallet för ovanlighetens skull,
var hemma vid halv 9-tiden.
Mikan hade fortfarande super ont i knäna och hade lagt sig
men jag förhörde hennen lite på engelska glosorna och dom
var nästan klockrena. Båda tjejerna är kanonbra på eng. och kom
på (den idiotiska) iden att vi ska bara prata eng. hemma.
HA... vill dom få tyst på mig ELLER??? För er som inte vet så
är jag URUSEL på eng. och fattar nada när vi se filmer utan text
men alla dom andra förstår och visst är det bra övning.

Dags att säga God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0