Söndag: Mimmi red + Kvällis

Mimmi, Mickan o jag åkte tillstallet framåt halv8
tiden då vi hade kvällsfodring.
Kornelia var kvar i stallet o väntade på oss.
Mimmi gick ner o red medans Mickan & Kornelia
fixade Palettes mat och fodrade.
Själv mockade jag o fyllde på torv, sen gick jag
ner till Mimmi och tittade på medans hon red sista
minuterna.

Palette hade varit jättefin idag och mycket mer
allèrt, tror det hängde på pälsen :0)
Tog sen yttervägen i allèn upp till stallet för att
skritta av henne.

Palette väntar på att få havre byttan av Mimmi
som står utanför.






Kolla in vilken nacke hon har fått - Jäklar vilka muskler :0)


Mickan och Kornelia gick ner till sommarhagen
och fyllde på vatten i tunnorna.
Sköljer av vatten blåsan efter användning.


Daisy tycker det är mycket spännande
när matte sin håller på med vatten





Mimmi kollar sms :0)


Vi åkte hem alla 4 vid halv 10 tiden
och Kornelia sov över i natt igen.

Tittade på någon Dvd film innan vi la oss,
Mimmi, Göran o jag.
Mickan och Kornelia satt nog uppe halva natten :0)
och spelade Wii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0