21/11 Söndag: 2 hästar idag med

Har varit en slappar dag som ändå sprang iväg fort :)
Framåt 5 tiden var vi alla hungriga så Göran och jag åkte
upp till Vällingby och köpte mat, kött till oss och Mickan
ville ha sushi som vanligt (Lax + avocado)

Mimmi var hos Daniel och åt där. När vi hade ätit klart
kom grannen in (Bertil) hade med sig 2 byttor med mat :)
Birgitta hade gjort pepparots köttgryta och det hade blivit så
mycket och tänkte om vi ville ha...Gulliga grannar vi har :)
Då har vi middag imorgon.

Runt 7 åkte Mickan och jag å hämtade upp Mimmi sen vidare
till stallet. Mickan hade hand om Harm idag med så det blev
ridning för båda tjejerna.
Var nästan själva i stallet och när vi kom ner till ridhuset var
Kristin precis färdig så vi vart ensama. Lite skönt då dom
red på varsin volt. Harm var lite piggelin idag med men efter
lite galopperande så vart hon lite tröttare.
Båda hästarna var fina idag.

Fy, vad det är dålig kvalitè på fotorna numera, tror att kameratelefon
börjar rasa ihop ordentligt. Kankse det jag ska önska mig på onsdag
när jag fyller ;) Fast jag vet inte vad jag vill ha för någon ?!






Stora snöbollar..ha..ha...







Mimmi har ridit färdigt och börjar skritta av.



Och nu Mickan





Kollar vad Harmonie gör






SÖTNOS


Sen tillbaka till stallet och dom fick kvällsmaten + betforn.

Vi åkte hem och nu är det dax att sova..sova..sova.....
God Natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0