21/9 Tisdag: Mimmi tog några skutt

Lång dag idag. Var först med Mickan till Bromma V.c
och dom tog massa prover för att utreda om man kan
hitta varför hon är så infektionskänslig +svängigt
blodsocker som ofta resulterar i ketoner.
Tar väl några dagar innan svar kommer.

Sen var det utvecklingssamtal i Mimmis skola
Spånga gymnasium, det gick ganska fort och allt
var toppen bra och hon når sina mål som ligger högt :)

Efter middag åkte Mims o jag till stallet då hon hade
Ewas kvällsfodring.

Sadlad o klar - väntar på Mimmi




Dom gick ner i förväg medans jag gjorde maten och betforn,
mockade. Sen gick Daisy och jag ner o tittade.

Dom red på utebanan och ett par hinder stod framme så hon
skuttade lite. Sammtidigt som hon tycker det är lite läskigt så
är det kul och Palette är så duktigt i hoppning och snäll!!



Film:








Vi gick upp lagomt till halv 9 och jag började fodra
medans Mimmi gjorde klar Palette, sen fixade hon resten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0