30/9 Torsdag: Vilodag och Jenny P.

Mimmi, Mickan och jag åkte iväg efter middan till stallet.
Idag vart det vilodag för Palettis, bara lite ompyssling och
gos av Mickan och Mimmi mockade medans jag gjorde
maten - team work :)

Mickan och Mimmi står borta i gången, ponnyn är
jättenyfiken och undrar vad dom gör.




Finns det något ätbart ?????


Roy - Ewas häst

Han är så söt, lite reserverad bara.






Sist gjorde vi betforhinken och gick upp till ridskolan för att
läsa lite info. Hubertusjakten men tyvärr så är den den 6/11
då det är dressyrtävling i Vällingby :(
Så det blir inget med det.

Sen vart det en promenad Ikea svängen på ca 15min då vi var
lite tidiga till JennyP, super skönt med en snabbgång och mycket
prat blev det.
HA..ha.. det handlade om vinterkläder, vad som måste inhandlas
och vad man vill ha. Mössa, vantar, underställ, jacka och skor/stövlar.

Sen var det skönt att komma in i värmen hos Farmors cafe där JennyP
hade sin "choklad myspys" kväll.
Vart bjudna på Te/Kaffe och kladdkaka med grädde, värmde gott
efter promenaden i kylan.

Jenny "demostrerade" sin nya choklad hudserie och nagellacken
hon har köpt in, fanns typ 30/40 olika färger och gissa om beslutsångest.
Blev ett mörkblåttglittrigt och ett silver + duschgel i choklad :)))
Lukta gott med snygga naglar ;)


http://shop.jennyp.se/

Titta gärna in på hennes hemsida, där kan man köpa smink och
hudvårdsprodukter.

Sen gick vi tillbaka till stallet till en gnäggande ponny som fick sin
betfor och var såååå nöjd.
Tack snälla Liv för bett köpet, det var sånt vi ville ha.
Hade alldeles glömt att det var så dyrt men du får resterande imorgon.
Då är det hoppning för Mickan & Harmonie ute :)
+ att Mimmi ville hoppa Palette oxå.

Dax att sova nu - God Natt!!!

Kommentarer
Postat av: Liv

Vilken tur!:)

Jag var lite osäker där ett tag för det var det enda icke äppelbettet dom hade!:o

Jag typ jag tar det och om det är fel får de åka o byta;)



Kul med den där mysdagen!:)

Ska själv handla lite där när jag har pengar igen, bla. en sån Jenny P. jacka;) om de inte är slut än. haha:)



Sätt in pengarna på mitt konto istället, passar bättre gillar inte att gå runt med det löst:) hehe

Jag ger er kontonummret imorgon eller liknande för jag har glömt dosan hemma:)<3

2010-09-30 @ 22:27:50
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0