11/4 Måndag: Mimmi och Palette

Igår Söndag var det slappar dag på alla sätt och vis,
även ponnyn fick slappa. Bara bli omskött och fick
en godis slickesten :)



Idag Måndag var det Mimmi som skulle rida oh vi åkte dit
efter middan, Mickan var hemma med Fanny som hade kommit.

Frida var i stallet och det vart lite trevligt prat innan Mimmi/Palette
gick ner till ridhuset medans jag var kvar uppe och mockade och
plockade iordning allt efter tävlingen i helgen - tävlingsschabraken,
täcket och transportskydden som vara var "inskastade" i skåpet
åkte upp på höskullen i lådan.

Mimmi kom tillbaka ganska lagomt tills jag var klar.
Palette hade varit otroligt mjuk och fin, fina öppnor/slutor.

Kliar sig lite

Mumsigt att komma in i boxen som är full med hööööö

Fast jag vill gärna ha min betfor :)

Lyssnar efter Mimmi som hämtar hinken.


När vis kulle gå och låsa (vi var sist kvar) så upptäckte jag att
jag inte hade nyckeln - Schitttt... den hade Mickan kvar i
jackan sen i Lördags morse. Efter lite ringande så fick vi tag på
Liv som var hos sin boyfriend i Viksjö och åkte dit och hämtade.
Tack gulle dig <3 Halva vägen mot att åka hem och vi missade
bara 15min av B.B :) :)
Tillbaka och låste å sen hem.

Vart kvällsfika till B.B
Fanny, Mickans kompis sover över då dom har sovmorgon på
Tisdagar och börjar inte förrns framåt halv 10.

Nu dax att sova - God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0