8/2 Tisdag: Hööks, Ridsport & Stallet

Ponnyn är inte helt ok och har vilat med promenader sen i helgen.
Imorgon Onsdag kommer Hovis och ska titta på hoven å se om
det kan vara snösulorna som spökar eller något annat. Hoppas...
hoppas att det är så enkelt.

Skjutsade Mickan och Fanny till skolan idag då dom hade sovmorgon
till kl.10,00 - värsta lyxen i nya skolan...mycke sovmorgon och inte
speciellt långa dagar.
Efter det hem och åt frukost sen mötte upp Liv vid Barkarby stn
då vi åkte först till StockholmsRidsport som öppnat butik i Väsby.
Hittade Arnika Gel som jag var ute efter :)


Och en slickesten i BANAN :)



Sen åkte vi vidare till HÖÖKS och jag var bara tvungen att köpa en
Grimma till henne....ROSA ;) Discogrimma som den heter 89:- wow..



Och en till slicksten med godidsmak



Vart lite småsaker men komemr att bli poppis hos ponnyn,
särskilt grimman... Eller..hi..hi.. undra om hon bryr sig vad
hon har på sig egentligen :)
Men den matchar fodrade regntäcket hon har haft nu tillsammans
med stalltäcket då det har varit så varmt.

Sen mot stallet och Mimmi ringde och kollade var jag var så hon
kom dit oxå. Palette blev så söt i nya grimman.





Sen var det dax för Palettes skritt promenad och vi gick Ikea svängen runt.
Liv / Harmonie följde med oxå + Daisy.

Mimmi och Palette



Liv och Harmonie

Superfint schabrak :)


Tillbaka till stallet så fick dom sin eftermiddags mat och betforn.
+ att jag hängde upp Bananstenen och hon dök direkt på den.
Är nog slut tills imorgon igen.



Kommentarer
Postat av: kornelia

Har en sån där grimma jag också till ChaCha , Fast jag trodde först att det var en "tomte"grimma :)

2011-02-10 @ 20:58:00
URL: http://chachachas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0