Måndag 14/5: Trio klippning

Mia kom hem till oss efter lunch och började klippa Mimmi,
sen när hon var klar så var det Mickans tur och medans
så åkte Mimmi och jag iväg till skolan då hon hade glömt
någon Fysik bok och handlade lite på hemvägen.

Väl hemma så var dom nästan färdiga.
Vi tog en paus och lite fika, sen var det min tur och det mesta
klipptes av, iallafall till axlarna. Mycket uppklippt - lite ruffs frisyr.
Klockan han springa iväg och Mia åkte inte hemmåt förrns
efter 6, Mimmi hade varit så gullig och lagat middag under tiden,
så det var bara att sätta sig å äta - Lasange :)

Sen vid 8-tiden åkte Mickan och jag till stallet, Mimmi pluggade
Fysik med Göran under tiden.
Jag mockade och pratade med Tessan medans Mickan & Palette
red ut en stund, ner mot hundklubben å tog galopp på ängen.
På hemvägen träffade hon deras tränare Ewa som var vid
hundklubben och tränade Prick & Polo. Hon stannade och pratade
med henne ett tag.
På Onsdag blir det hoppträning med Palette för henne och innan
dess så tränar hon Harmonie själv.

Annika (Nellys mamma) kom till stallet å kvällsfodrade, frågade om
dom hade hört något men trodde att dom skulle få något svar
innan veckans slut, så vi får se.

Lägger ut några bilder som Liv tog i veckan när Mickan &
Nelly hoppade i paddocken.



















Kommentarer
Postat av: Mikaela

HEj :)

Tack för svaret :)

Håller tummarna att hon kommer med och får hjälp med det då :)

2012-05-15 @ 20:23:07
URL: http://mikzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0