Måndag,Tisdag,Onsdag - Promenader

MÅNDAG:

Mimmi gick en runda med henne, vi kallar den
IKEA rundan då man går bort till Ikea och så runt
framför Bauhaus och tillbaka, tar ca 20-30min.
Först är det hård grusväg och sen asfalterad
gång/cykelväg - perfeckt underlag.

Att gå med Palette är som att gå ut med en hund,
lunkar sakta brevid och är hur nöjd som helst.

Sen var det Stallmöte kl.18,30 i farmors cafestuga,
bjöds på ficka,glögg,lussebullar och flera andra
goda bakverk .... mumsigt var det :0)

Göran kom framåt 8 då vi hade kvällsfodringen.

TISDAG:


Idag kom snön


Daisy ÄLSKAR snö!!!


Senare åkte Mimmi och jag åkte till stallet och hon tog
Palette och gick Ikea rundan medans jag mockade
och fixade maten.

Broddade henne innan dom gick ut.

Sen hem och åt julknäckeskinkmacka med senap - gott i gotti :0)))

ONSDAG:

Jag åkte själv till stallet idag vid 3-tiden och vi gick
Ikeasvängen och Daisy var med, var ute och gick
med 2 hundar :0)) Fast Hästen är lugnare än hunden.

Palette kollar vad som finns under snön.


Snygga ögon hon fick


Sen hem och lagade Pannkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0