Träning för Susanne

Mimmi, Mikan och jag stack iväg vid 5-tiden då Mimmi
skulle träna för Susanne vid 6. Nu är det hårdträning :0)

Det märks att det går mycket fortare nu när dom tränar
oftare, hade varit en kanon lektion och redan efter 10min
började hon gå i form - aldrig hänt tidigare. Glömde att
fråga men kan gissa att även vänstersidan börjar visa
resultat. Det jag hörde var Mamma: Du skulle se vad
fin hon var i galoppen idag!!! Vilken underbar ponny
vi har - Har jag hört det förr?? ;0))

Mikan satt och tittade på hela lektionen och jag såg
ca 5min då jag var kvar i stallet och fnulade lite med
boxen, hö påsarna och byttorna + telefonsamtal i
ca 30min vart det nog, jag och Maud pratade på.
Mikan undrade vart jag tagit ivägen när jag kom ner
till ridhuset, men hon är van att jag fastnar nånstans
på vägen och pratar *ler*

Mumsar på betfor i krubban


Ursch vilken hemsk box och krubba hon tvingas
lida igenom i :0) Undrar om hon bryrs sig??


Hennes box är inte färdig, rättare sagt ingen
som har börjat idag heller :0((



Sen åkte vi hem och Mimmi lagade en supergod soppa till
middag, riktigt mumsig med bröd till.

Sen spelade vi (Mimmi, Mikan, Farmor och jag) 500 på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0