Måndag: Hovis + Tisdag: Uteritt

Tisdag:

Mickan sjuk, så Mimmi till stallet igen.
Åkte tidigt då hon ville rida ut men det blev inte så lång tur
då det började mörkna redan vid halv 7, så dom tog en liten sväng.

Daisy och jag var ute i hagen o mockade och spelade lite
fotboll som vanligt :0))



Annars allt som vanligt, mockade boxen, fixade höpåsar,
matbyttorna, vattenhinken - Vanliga stall rutinerna.



Måndag:


Mickan har studiedag och följde med mig till stallet vid halv 9
då hovslagaren kom kl.9.



Då var det 4 nya skor igen ;0)

Senare på kvällen åkte Mimmi & jag till stallet då Mickan har
ridit i 3dagar nu + att hon nog börjar bli sjuk igen....
Mimmi red i ridhuset tillsammans med Kristin/Lia.







Daisy leker i torven, hittade en liten pinne :0))


Mumsar som vanligt på betforn efter ett "jobb"


Var hemma ganska sent, en tur förbi Mc då Mimmi var
kaffesugen och jag åt glass :0))

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Fin bild med hovslagaren.

2009-10-08 @ 11:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0