Tisdag: Mimmi träning + Dumma bil

Mickan fortfarande hemma från skolan, knät har inte blivit
bättre än, nu är det 1v sen operation.
Hon fick följa med mig till sjukgymnasten idag och Kerstin
kolla på knät och det verkar inte vara någon inflammation
efter o.p så det är bra utan svårt att räta ut det p.g.a
av att det gör ont + att det stelnar till lite när man inte
använder benet som vanligt. Har fått en tränings rörelse
som hon ska göra varje dag så får vi hoppas att det blir
bättre snart.

Mötte upp Mimmi i V-by och inhandlade en vinterjacka.
Sen senare skjutsade jag henne till stallet efter middan,
då hon ska träna för Sussi kl.20,00.
Var in en snabbis och pratade med Jenny ang. vet/tandl.
imorgon men det hade blivit ändrat. Och hejade på lilla
skitgrisen idag med - lerig från öronen och ner.
När vi skulle åka hem var bilen lite svårtstartade först
men sen gick den igång.

Senare på kvällen hämtade vi hem Mimmi vid halv 10
och hon berättade att Palette hade blivit lite svettig
efter ridningen och hade lagt sig och rullat sig när
hon hade hoppat av. Mimmi stoppade henne från att
rulla runt...HJÄLP.....NYA SADELN... så hon inte skulle
knäcka den. Japp hon trivs och ÄLSKAR att rulla sig
i både torv och LERA!!!!
Träningen hade gått bra, hon hade till o med varit
lite busig då hon tyckte att det var lite jobbigt och
gått upp lite på bakbenen....Tror Mimmi tyckte det
var skitkul :0)) hon är annars lugnet själv och gör
aldrig något så kul att även hon kan säga ifrån lite.

Schitt!!! Tror att min bil håller på att paja, den är mitt LIV
och klarar mig inte utan den!
Var svårtstartad när jag skulle åka hem från stallet nu
på kvällen med, var svart i displayen och sen när den
startade tändes allt??. Hum...får bli ett fall för Göran.

Intressant läsande? ;0))

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jadå ;) alltid intressant läsande ;P

2009-10-20 @ 23:29:01
URL: http://lyckopillerelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0