ONSDAG: Kapson passade perfeckt

Mikaela och jag har gått igenom mammas alla hästsaker och
hittade lite som kanske passar Palette.
Hittade bl.a en Kapson märke:Jacson bra grejer. Den passade perfeckt :0))
Används vid longering.


Hon var fin i grönt. Det var mammas favorit färg!


Mikan stannade hemma då knäna sviker och hon får en vilodag idag ;0)
Mimmi och jag kom till stallet vid halv 7-tiden. Hon och Kristin/Lia
red tillsammans i paddocken .





Medans Daisy & jag var kvar i stallet och skötte mark servicen.



Mysigt att ligga i torv högarna medans matte mockar.


Sen gick vi ut till hagen och hur kan en häst skita så :0))
Ha..ha.. hon skiter som häst hi..hi.. fast hon är en ponny!!
11 högar på 2dagar.

Daisy ville sparka boll som vanligt och man har fått in snitsen
att kicka medans man mockar.


När allt var klart så gick Daisy och jag en sväng i mörkret medans vi
väntade på att Mimmi hade ridit klart.

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0