Söndag: Träning för Jenny P.

Åkte en snabbis till stallet vid lunch o fodrade,
ca 6 hästar som går på framsidan som ska ha hö.
Dom andra går fortf.i sommarhagarna och äter gräs.
Mickan o Kornelia följde med och fixade med skåpen,
sen åkte vi o handlade o hem och åt lunch.

Vid 3 var det dax igen att åka tillbaka till stallet
då Mickan ska träna dressyr för Jenny P.
Mickan o Kornelia fixade boxarna medans jag gick
ner och hämtade Palette o tog Lia med dig oxå.

Medans vi gjorde iordning kom Julia o hennes
familj med Cha Cha till Kornelia :) hon har längtat i
3veckor nu på att hon ska komma hem igen.

Du är hag och boxkompisarna tillsammans igen.

Cha Cha

Palette


Står och väntar på att Mickan hämtar sadel & träns
för att sen gå ner och jobba :))



Vi gick ner en ½ timme innan för att värma
upp och rida fram henne.





Vid halv 5 kom Jenny P. och träningen började.



Tränade övergångar
Skritt-trav, trav-galopp, skritt-trav-galopp



Var klara vid 6 och åkte hem o gjorde våfflor till middag
till Mickan o Kornelia, smakade en, ganska gott.
Göran o jag åt fläsk o bruna böner, super gott!!! :))

Sen var det bara en lugn kväll, somnade typ 100ggr
på soffan till o från.
Nu blir det sängen - God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Bruna bönor o fläsk, det är mumsigt (o:

2010-08-08 @ 23:55:51
Postat av: Liv

Nej, det hade jag ingen aning om? 0.o

Ingen har hört av sig till mig ang. det?

Måste ju ändå skrubba den när Harmonie kommer hem:P



Hur kommer det sig att lillan står i Harms box?:) kram

2010-08-09 @ 07:30:57
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja om Harmonie nu måste byta box så beror väl det lite på hur liten den är:)

Hon måste ju kunna gå i den o ligga ner tycker jag eftersom hon ligger ner rätt mkt.



Men de har ju inte sagt någonting till mig what so ever..så jag gissar på att jag får ha kvar min box?:o



Ska de flytta honom eller avliva han eller vad ska de göra med chaggie?:(

Det händer tydligen mycket medans man är borta..Lia också..ska hon köpa häst eller ska hon bara sälja henne?:)

2010-08-09 @ 20:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0