Onsdag: Mickan & Daisy badar

Dagen började med att Mimmi stack iväg för att
fixa sina naglar, fick pressentkort av mig när hon fyllde.
Mickan tog Daisy med sig i poolen och simmade lite.



Foppa gillar INTE vatten och håller sig på avstånd!!!


Göran hjälpte Daisy att komma upp, la ut en handuk
på stegen så kunde hon gå upp själv. Smart!! :0)



Film när dom badar


Senare kom Mimmi hem med fina lila naglar.
Kornelia kom över och tjejerna har tillbringat hela
dagen i poolen, fram till middan kl. 6
Mimmi gjorde goda pannkakor men Göran o jag åt
sallad då det är så varmt.

Malin ringde o frågade om vi kunde ta deras
kvällsfodring och visst, då vi ändå åker dit på kvällen
nu när det är så varmt att rida tidigare så gick
det ju bra.

Mickan, Kornelia o jag åkte till stallet vid 8.
Ponnyn var lite busig idag o smet ut ur boxen
o gick bort till Berran o stannade där.
Följde lungt med tillbaka när jag tog henne
i pannluggen o ledde tillbaka in i boxen.
Busiss........ :0)))



Undra om nån ser mig??


Tjejerna gick ner o tömmkörde Palette o Cha Cha
medans jag kvällsfodrade, det är 11 hästar hemma
så det går jättefort.

När jag var klar gick jag ner till paddocken och dom
var precis färdiga.

Kornelia provade att tömmköra Palette då hon
longerade Cha Cha.





Mickan & Cha Cha




Kornelia & Palette
som kliar sig.


När vi kom upp fixade tjejerna matkassarna + byttorna
och sen åkte vi hemmåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0