Torsdag: Dressyr i paddocken

Var på AstridLindgrens Sjukhus idag kl.8 Mickan
och jag. Träffade hennes läkare och sköterska
och pratade bl.a om att få byta insulinpumpen till
ett annat märke och hoppas...hoppas... att det
går att fixa, litar inte längre på denna.

Skjutsade sedan Mickan till skolan och följde med
till syster då hon fick sista MPR sprutan.
(Mässling, Påssjuka,Rödahund)

Senare på eftermiddan kom Mimmi hem och hjälpte
henne med att förhöra biologi - Prov imorgon.

Göran kom hem vid halv 7, då han har varit i Gävle
idag med. Åt middag o sen åkte Mimmi, jag till stallet.
Hon gick ner  och började rida medans jag var kvar
uppe och fixade maten + boxen.

Sen gick vi ner Daisy o jag och kastade pinne på
ängen brevid paddocken och tillslut så blev hon trött.
Filmade Mimmi då hon tränade galoppfattningar,
dom har blivit superbra.
Palette har blivit mycket lugnare och inte alls
hetsig längre + att hon är starkare och orkar mer.



Mumsar som vanligt på sin betfor efter ridning





Hämtade upp Mickan på hemvägen hos en kompis.

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: lena oktav

Vad fin hon är nu! Kram lena

2010-05-07 @ 12:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0