11/10 Måndag: Bröllopsdag 13år

Har vi idag Göran och jag. Det firade vi med att han jobbade
och jag var på ett totalt värdelöst ryttarföreningsmöte :)
Så mycket babbel och inget konkret vart sagt på 2 tim,
sen gick Mimmi och jag. Var dessutom ett extra möte ??
Det som låg i botten för hela mötet vart aldrig sagt, utan det
var bara lösa rykten hette det - scho hej du!!
Ja..ja.. vi får se vad det blir framöver.

Innan dess så var vi upp till stallet å vi kom lagomt till
intaget så jag hämtade ponnisarna från hagen.

Dom var så snuttiga med varanndra, stod å kliade.

Sen när Palettis såg mig så började hon skrapa med sin hov, som vanligt.


Betyder.....SKYNDA DIG!!!!!!!!!


Sen red Mickan och Liv ut i ca 1tim medans jag och Daisy var kvar i
stallet och fixade klart allting så det bara var att åka hem efter mötet.

Mimmi kom med moppen direkt till mötet kl.18,30.


Foton på rosetterna och plaketen (fick 2st men likadana)









Kommentarer
Postat av: Pelle

13 år, jisses vad tiden går....

Fick du något av spets(knypplat) av Gur?

2010-10-11 @ 22:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0