13/9 Måndag: Uteritt med Liv

Idag vart det uteritt, försöker att alltid ta det lugnt
dagen efter en tävling och göra något som hon tycker
är roligt och förutom att hoppa :) så är det mysigt
att få komma ut och bara strosa, inga krav.

Livs Harmonie har ju nu kommit hem och ville hänga
med på en tur ut så dom gav sig iväg.
Livs mamma Anki följde med och var fotograf,
kopierade några bilder från hennes sida :)

Liv/Harmonie ************** Mimmi/Palette




Mimmi/Palette **************** Liv/Harmonie


Dom hade ridit bort till tippen och tillbaka ca 8km
och stackars Harmonie var så trött när dom kom
hem igen så hennes ben skakade...pluttan :)
Harm har varit på sommarbete i 2,5mån och sattes igång
för bara några dagar sen, där av hennes kondition.
Men dom hade bara skrittat så ingen press, men det är klart
att det känns <3

Under tiden hade Mickan och jag fixat boxen,maten och
mockat ur hagen o fyllt på vatten + att hon han sköta
Berran oxå.
Tror dom var ute i ca 1½ timme.

Kommentarer
Postat av: Liv

åh vad kul med hoppträning!:D

Kanske hinner ner ska bara slänga i mig ngt att äta och sen tar jag en promenad ner till stallet:) Men jag rider nog inte föränns något av ridhusen är lediga:) <3

2010-09-16 @ 16:58:29
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0