5/1 Onsdag: Nästan klart!!!!

Idag vart sista finputsningen nästan klart (till 98%) och nu står allt
på plats och gardiner och lite annat smått och gott är uppsatt.
Endast 2 taklister över öppnaspisen är kvar och kommer att sättas
upp imorgon.

Medans Mimmi och Göran monterade ihop dom sista möblerna
så åkte Mickan och jag till stallet.
For förbi Åkermyntan och hämtade ut Palettes nya täcke oxå.

Så här ser det ut, sitter kanon bra och har höga bogveck.
Det enda som var synd var att färger inte riktigt överstämmde
med fotot på hemsidan, men det var bra ändå - Viktigast
är att få ett varmt täcke och att det har bra passform :)


Från hemsidan


Palette älskar när man kelar med henne :)



Hon fick stå i gången medans Mickan hämtade sakerna

Söta, fina ponny <3 <3 <3

Mickan justerar in nya täcket


Medans jag mockade så red dom ut en snabbis då vi hade lite bråttom hem
för vi skulle iväg igen lite senare.
Jag snabbmockade lite inne hos Harmonie oxå och fixade maten till
båda hästarna.

Efter ca 20min var dom tillbaka och jag var klar.
Så ponnyn fick sin betfor & morötter och var mycket nöjd

Harmonie tittar ut medans jag hämtar nytt vatten till henne.

Står snällt och väntar på Mickan

När vi kom hem hade Mimmi gjort våffelsmet så vi satt oss och åt,
efter middans stack Göran och jag in till stan för att köpa nytt surround
system till Vardagsrummet då vi ska ta bort dom stora Servinvega högtalarna
och Mickan fick det andra surround till sitt rum, till 42" plasma tv:n.

Så här ser det ut, snygga höga smala högtalare

När vi kom tillbaka så vart det installation och sedan tog vi en kvällsfika
Göran, jag, Mickan och Kornelia - Mimmi hade redan laggt sig, hon är den
enda som är vettig av oss och lägger sig vid 11-tiden :)

Dax att sova nu då kl.är halv 3, får se när Mickan och Kornelia
lägger sig :) Brukar bli frammåt 4-5 tiden - Tonåringar ;)))))

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Liv

super snyggt!<3 längtar efter att få se vardagsrummet!;)

2011-01-06 @ 20:36:51
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/
Postat av: Street Art

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-04-07 @ 21:21:05
URL: http://street-art.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0