Söndag 21 - Måndag 22 April

SÖNDAG:

Idag vart det vilodag för prinsessan, efter tävlingen igår.


Lite spån i huvet ;)

Mickan busar med henne :)

Sötisar <3

Hon älskar sitt nät :)


Vi fixade boxen och maten + Palette och sen hemmåt igen.

MÅNDAG:

Idag var det första lektionen i bilskola för Mimmi, jag följde med
och satt i baksätet :) spännande och nyttigt att höra vad läraren
sa. Man går igenom 14 punkter och han prickade av 8 st redan
på 1 lektion, så det kommer gå fort fram.

Bra att ta några letioner i bilskolan så man får lite tips inför
uppkörningen och finslipa lite.

Senare på kvällen framåt halv 8, åkte Mimmi & jag till stallet.
Vi hade kvällsfodringen så jag stannade kvar uppe i stallet medans
hon gick ner och red dressyr på banan och sen tog dom en galopp
sväng ut innan dom kom tillbaka. Jag var nästan klar med allt, Mims
hjälpte mig med dom sista byttorna och ett täckes byte.

Palette var nöjd med att få maten och vi åkte hemmåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0