Torsdag 19 April: Skönt med medvind ibland.

Göran och jag var på möte idag på Astridlindgren med läkare,
rektorn och flera andra team.
Måste säga att jag aldrig trodde att det skulle sluta så bra, vart
glatt överaskad att vi stöter på bra själar :)
Tror och hoppas på att det kommer lösa sig till det bästa!!!
Tack Ann-Louise <3 du kommer bli räddningen!!

Sen hem och åt middag och efter det åkte Mimmi och jag till stallet.
Hon gick ner och red medans jag var kvar och fixade, mockningen
gick som en dans :)



Fyllde hönätet och så fick hon pellets bollen nu på kvällen
då den inte var gjord till e.m.

Mimmi och Palette kom tillbaka efter ca 45min, båda var trötta :)
Hon har bytt till rakt bett och hon går så sjukt bra på det, enda
nackdelen är att hon jobbar så på det och håller formen stadigt
så hon blir fort trött. Ska bli så kul å se på Lördag - tävlingen
vilken skillnad det kommer att vara mot det andra bettet.
Förut så fick man inte tävla dressyr (ponny) på rakt - utan något
dom har ändrat i år, så det är premiär på tävling för henne.

Mimmi kratsar hovarna efter ridningen

Njuter av betforen

Pälsen är glansig och fin <3


Ponnyn var nöjd och fortsatte äta och vi åkte hemmåt.

Fick provbilderna av fotografen från helgens hopptävlingen,
lite större bilder än dom från hemsidan.

Mickan och Palette - 85cm











Mickan och Harmonie - 95cm



Kommentarer
Postat av: Pelle

Första bilden Mickan på Harm 95cm är ju kanonbra

2012-04-20 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0