Svar till kommentar!!

Jag kollade på filmen från tävlingen och jag stannade 2 ggr och rev 1!!
Det e så FAIL att du öppnar munnen när du inte själv vet och när det finns filmbevis!!
Kan lägga ut filmen på bloggen så du själv får se!! :)
Om jag vill ha öppen hjälm eller ingen hjälm när jag rider är det helt mitt eget val!
Lika så om jag vill rida i gympadojer så får jag göra det ;) Jag tycker att du kan säga vem du är om du står för vad du säger, har du åsikter så får du jättegärna komma till mig och ta det ;) // Mickan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va tråkigt att någon/några har börjat kommentera så tråkiga och fåniga kommentarer.. ''/

P.S Palette är verkligen supersöt och en jätte fiiin pålle :)

2012-03-28 @ 23:24:04
URL: http://mikzzan.blogg.se/
Postat av: Mickan

Kul att du tycker att hon e söt!! :D

2012-03-29 @ 00:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0