Måndag 31 April: Vallborg

Tog det lite lugnt på förmiddan och Mimmi hade några
kompisar här på lunch. Sen vid halv 4 skjutsade jag henne
till stallet, hjälpte till och mockade innan jag åkte hemmåt
då Daniel skulle hämta henne senare.

Hi..hi.. Våran lilla åsna <3

Mimmi gjorde sig redo för att gå ner




När jag var klar så stannade jag till vid utebanan och tittade
några minuter innan jag åkte hemmåt igen.

Lite träning inför KM Dressyr i morgon.






Sen senare frammåt 6-tiden så stack både Mimmi och Mickan iväg
till olika Valborgs firande.
Mimmi & Daniel åkte till Väsby och träffade kompisar.
Mickan och Nicki stack in till stan och skulle träffa några där och
titta på Majbrasa.

Så det vart bara Göran och jag kvar hemma + 2 vovvar, varav en
som är skadad och lite passande på.

Gjorde en varsin plankstek till middag.


Sen senare så gick vi ut och fixade till det sista på altanen,
Göran slipade och jämnade till kanterna.
Nu är golvet klart och så skönt att kunna gå på altan istället
för att behöva sätta på sig skor, både när man ska till växthuset
och in i verkstan. Blev toppen fint.



Runt 12-tiden hämtade jag upp Mickan & Nicki uppe i Vällingby
och bara strax efter kom dom andra 2 hem. Sen var det time
att göra kväller.

Tävlingsdag 1 Maj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0